blomkviist.blogg.se

Annies blogg om allt möjligt

torsdag 6/3

Publicerad 2014-03-06 11:30:00 i Allmänt,

Godmorgon säger jag även fast jag varit uppe nån timme! Skulle haft körlektion idag men de blir de inget av då min lärare blivit sjuk! Istället blir det en hel dag hemma, på min kära mors födelsedag! :)
 
Tiden börjar närma sig för en runda med hundarna & sen fika på blåbärspajen & kladdkakan jag gjorde igår! Hoppas någon kommer testa mitt recept (http://blomkviist.blogg.se/2014/march/blabarspaj.html) och sedan höra av sig till mig med intressant feedback! :)
 
Imorgon är de äntligen fredag! Då kommer min fina (& bästasta vän) upp från Lund. Har inte träffat henne på.. *funderar* .. Ja TVÅ veckor nu?! Planen är att jag ska bjuda henne & hennes "karl" på pannacotta & tacogratäng på lördag! recept på det kommer imorgon! :)
 
Ha en bra dag allihopa !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela