blomkviist.blogg.se

Annies blogg om allt möjligt

fundersam.

Publicerad 2014-03-21 07:02:33 i Allmänt,

idag är en sån dag jag inte känner för nånting. Känner mig deprimerad & ledsen.. vilket jag alltid gör i början av denna årstiden.. vill bara gråta & skrika rakt ut , så många tankar som bara far runt i skallen så jag blir yr ?! .. varför jag ? VARFÖR ?! jag orka inte gå igenom detta en gång till.. folk frågar hela tiden " men annie vad är de då ? " men jag kan ju inte svara på frågan när jag inte själv vet vad de är ! :( .. att förklara för människor som aldrig lidit av ångest & depression är inte så lätt , visst är glad för dem människor jag har runt mig & säger att dem alltid finns för mig ! men dem kan inte sätta sig in i denna situationen , ingen människa kan de om man inte varit/är med om samma grej liksom.. jaja .. va lite skönt att skriva av sig idag ! snart blir de ett samtal till doktorn också så dem kan göra en riktig jävla utredning på mig , för är inte normalt att bli sjuk va fjortonde dag. hinner va frisk en vecka sen kommer de igen, inte normalt detta.. blääää på allting ! aja.. mkt gnäll i detta inlägg men de bryr jag mig inte så mycket om.

ikväll kommer äntligen mina älskade "adoptivföräldrar" sara & kent... ♡

ha en bra dag nu allesammans så ska jag också försöka med de.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela