blomkviist.blogg.se

Annies blogg om allt möjligt

bäst i världen.

Publicerad 2014-03-12 01:31:02 i Allmänt,

blir ett sent inlägg men vill bara berätta hur glad jag är att ha en vän som sara ! finns nog ingen så godhjärtad & omtänksam människa som henne ! hon har hjälpt mig igenom mycket & hjälper mig med frågor & saker jag vill ha gjort. hon ger mig dem absolut bästa råden ,hon stöttar mig i vått & torrt & finns där ALLTID ! vet inte riktigt hur jag ska tacka denna underbara människa för allting hon gör. skulle kunna skriva en hel bok om henne tror jag ! Hon gör den tråkigaste situationen till den allra roligaste , många skratt & galenskaper ihop ! jaja hon är den bästaste vän man kan tänka sig iallafall!!!! Nu säger jag godnatt med mina två underbara älskade katter ! så godnatt :)

Kommentarer

Postat av: Sara Creedo

Publicerad 2014-03-12 08:36:54

Naaaw!! Vad fin du är!! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela