blomkviist.blogg.se

Annies blogg om allt möjligt

idiot.

Publicerad 2014-06-30 20:47:03 i Allmänt,

ae.. denna dag kan inte går mer åt helvete än vad den redan gjort ! Jag ger snart fan i allting de här ..
Jag vet att jag inte skrivit på sjukt länge men det är för jag har liksom inte pallat men ikväll känner jag att jag bör göra av med både ilska & besvikenhet & de här va de bästa sättet jag kunde tänka mig på ! Själen och hela jag är helt tom på ord egentligen men ja .. skriva kan jag ju ? JA! ibland kanske man lägger näsan i blöt alldeles för mycket.. man säger saker man inte menar och saker man senare kan ångra.. men det är ju sånt man får ta när de kommer till kritan de säger jag ingenting om ;) .. men jag ska visa att jag är TUSEN GÅNGER starkare än vad du är.. jag ska minsann bevisa för dig att mig kan du fan inte sätta dig på ännu en gång. så tack & hej för mig !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela