blomkviist.blogg.se

Annies blogg om allt möjligt

Varför ?

Publicerad 2014-04-07 21:53:07 i Allmänt,

har tagit tåget till karlskrona från lund ikväll & nu sitter jag på bussen till jämjö där mamma hämtar mig.

har funderat ända från lund , vad har jag gjort för att förtjäna så underbara vänner som sara & kent ? .. även om kent är rätt efterbliven så är han en av dem bästa människorna som finns ! är otroligt tacksam för de ni gör för mig , för ni ställer upp i vått & torrt & bidra med många härliga skratt ! .. denna helgen har varit helt fantastisk ! draghundstävling lördag & söndag ! så är rätt slut efter dessa två händelserika & roliga dagar ! men men.. nu ska jag ialf hem & soooova !
ännu en gång , tusen tack sara & kent för ni finns i mitt liv ! ♡

Kommentarer

Postat av: Kredd

Publicerad 2014-04-08 10:21:27

HALLÅ LÖKEN! :D

Postat av: Sofia Andersson

Publicerad 2015-04-30 21:24:12

Hej

Postat av: Sofia Andersson

Publicerad 2015-04-30 21:24:14

Hej

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela